درباره ما

درباره ما!!

کادر تیم سیم کش دات ای ار با بیش از 17 سال سابقه کاری اماده ارائه خدمات فنی مهندسی برق ساختمان و انواع ایفونها و انتن های معمولی و مرکزی و نصب دوربینهای مدار بسته حرفه ای و فوق حرفه ای است که در هر زمان در هر یک از نقاط تهران و حومه با قیمتی مناسب حال مشتری در کمترین زمان ممکن در خدمت شما میباشند.

درباره ما
درباره ما

اینجانب حسن نجات بخش از سال 1379 به طور غیر رسمی و از سال 1384 به صورت رسمی در بحث سیم کشی ساختمان فعالیت خود را شروع کرده و از سال 1385 اقدام به تاسیس سایت simkesh.ir نمودم . که در این زمان در جستجوی سیم کشی ساختمان در صفحه اول گوگل هستیم.

در بحث سیم کشی ساختمان هر روز خود را با سیستم جهانی سیم کشی ساختمان بروز کردیم و سیم کشی نوین را آموختیم و در پروژه های خود به کار بردیم . که در صفحه نمونه کارهای ما میتوانید ببینید.

چرا سیم کش دات ای ار

ما خود را جزو برترین ها میدانیم زیرا در همه امور سیم کشی ساختمان بیشتر به صاحب کار و نگرش های او فکر کردیم . در ضمینه کاری ما فقط پیشنهاد دادیم و حرف آخر را شنیدیم . همیشه بنا به امکانات مالی او کار انجام دادیم حتی اگر به ما سود کمتری رسیده شده باشد . پروژه را در کمترین زمان ممکن انجام دادیم و هیچگاه او را معطل نکردیم . همیشه با اجرای درست سیم کشی ساختمان باعث شدیم کمترین اجناس را به اجرا برسانیم و با طول بیشتر لوله و سیم فکر سود خود را نکردیم .

بدیهی است رضایت حال شما مشتریان گرامی دغدعه اول ما بوده و بر همین اساس پیش خواهیم رفت هر گونه مشاوره از ما چه تلفنی و چه حضوری و بازدید از محل کاملا رایگان است